Tisdag

Varit vaken ett tag, skvallrat i telefon med Mikaela och så kollat på våra bästa år. Är irriterad, jag hatar folk som hoppar på en och snackar bullshit utan att ens ha en anledning till det. Såna som tror att de vet allt, såna som tror att de alltid har rätt. Jag hatar såna människor och jag hatar dig! Idag ska jag träffa Elin, vi ska gå och sola eller ja elin ska sola. Sen ska vi gå till stan för att jag måste införskaffa mig BUS, man kan inte vara vit som papper när man är brunett! Sen i eftermiddag ska jag gå en promenad, med Lill-ida. Vi har varit ifrån varandra ett tag av en speciell anledning! Så det ska bli skönt att ses. Ikväll har jag planer att leka med Carro, tror även att Elin & Lovisa e på att vara med. Så det blir en nice dag. Fullspäckat schema - I love! 

Nu måste jag rusa, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0