På besök

Var på stan förut med Carro och Elin. Vi fikade på espressohouse i 2 timmar ungefär, mysigt värre! Sen drog sig C hemåt och jag & elin kollade vidare, jag köpte mig en topp som jag hade tänkt att ha på mig imorgonkväll. Men just nu känner jag mig osäker på om jag vill ha den, så jag kanske drar överby imorgon och kikar på något annat. Efter det kom Lovisa och mötte oss & elin drog sig hemåt när vi gick upp till mig för att ringa H&M för att fixa lite stuffs. Sen drog vi oss mot torgkiosken och hämtade ut mina nya shoes, nöjd! drog på mig dom dirr, så kallt som det är ute nu så kunde jag ju inte gå runt i mina nit-sandaler. Nu sitter jag hemma hos Lovisa, vi har ätit middag (kycklingtacos) riktigt gott var det. Sen har vi bara chillat i hennes fritzel-källare. Snart kommer Kristian och hämtar upp oss, vi ska hem till honom och chilla. Skulle även gissa på att David kommer förbi lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0