Onsdag

Hello.. sitter och kikar på fotbollen i mitt rum, försöker komma överens med Lollo vad vi ska hitta på. Antingen skita i fotbollen och göra något annat, eller kolla på fotbollen på Ollan eller kolla på den här. Jag och Lovisa e något sega på att bestämma oss, som vanligt. Så det slutar väl med att vi kommer på vad vi vill när fotbollen e slut. Inatt sov jag hos Davie, han gick till jobbet tidigt imorses och jag stannade kvar och sov i lägenheten, underbart. Vid 3 drog jag mig hemåt, chillade och sen åkte ut med han till Överby för att handla och hämta Walldoff. Sen har jag inte hunnit med så mycket mer denna dagen.

Igår var jag Elin Lollo och David hemma hos Kristian för att kolla på Idol, sen drog killarna för att hyra en film. Kommer inte riktigt ihåg vad filmen hette men jag och Lovisa verkade vara de enda som tyckte den var någorlunda bra. Sen cyklade vi hemåt och jag gick hem till D senare..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0