Min dag

Har varit en härlig dag! Älskar när det är fint väder, när man träffar sina vänner & dom är på det bästa humöret som finns. Sån dag har jag haft idag! Skönt att höra va?

Gick ut & träffade lill-ida vid 3 tiden, vi pratade & jag kom på hur mycket jag egentligen har saknat tjejen som jag inte träffat på drygt en månad. Vi satt nere vid kanalen och njöt av det härliga höstvädret. Sen drog jag mig hemåt, tog en powernap & sedan blev det snabba ryck när david ringde & sa att han & kristian var utanför om 5 minuter. Jag skulle tydligen färga håret på Kristian - brunt. Så Lollo följde oxå med, vi drog & köpte mat först. Det blev ett riktigt lyckat resultat! Sen drog vi oss hemåt, följde med Davie upp till honom en stund - han är faktiskt den enda människan jag vet som inte gillar att duscha ensam, han vill ha någon som pratar med honom samtidigt. SÖTEN! Efter en stund drog jag mig hemåt. Nu sitter jag här, njuter till fullo medans jag lyssnar på Run this town med Jay-z, kanye och rihanna. Imorgon har jag inte så mycket planer, tror att jag kanske ska träffa Carro på kvällen. Dagen blir nog till att städa lägenheten & kanske söka jobb? Vore kanske nått.

Känns rätt gött att jag har kommit in i bloggandet igen va, så ni kan hålla koll på min intressanta vardag:) yey!


Kommentarer
Postat av: Kiosk

run this TOWN!!!! :@

2009-09-30 @ 11:33:53
URL: http://twitter.com/kioskar
Postat av: mamlin

varför slutade du på gina tricot? du var ju så duktig :)

2009-09-30 @ 13:37:17
URL: http://mamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0