Göteborg

Hey bitches!
Har haft en underbar helg verkligen!
I lördags så åkte jag tidigt på morgonen iväg till Göteborg med syrran. Vi kollade på modevisning i Nordstan, grym! Sen blev det lite shopping, mest underkläder och en tröja som jag dock har lämnat tillbaka nu. Sen åkte vi hem till henne för att laga tacos och mysa framför " she's the man " & " Confessions of a shopaholic". Alltså 2 filmer som e helt perfekta för mig! Iaf den sista. Sen satte vi på Wallander -cellisten. Men den orkade vi dock inte se klart på. Nästa morgon gick vi upp redan vid 7 för att bege oss mot trollywood. Jag gick hem till Dejv och morgonmyste lite med honom, låg kvar där hela dagen tills jag sedan mötte Lovisa. Vi kollade på Hitch och myste lite! Sen gick jag över till D igen och sov över där. Imorses fick jag gå upp klockan 6, kändes något segt. Kunde inte stanna i lägenheten iomed att jag och Lovisa skulle vara borta i Göteborg över dagen så D kunde inte få sin hemnyckel i tid då. Iallafall, vi drog på en jobbmässa i Götet som skulle handla om utomlandsjobb. Den vart inge vidare, det var för bökigt och alldeles för mycket folk. Så vi bestämde oss för att göra stan istället. Fick oss en go promenad på vägen. Shoppade mig en tröja och en sjal, mycket nöjd! Bussen tog oss tillbaka hem vid 4 tiden, så när jag var hemma igen så åkte jag med Kristian och David ut till Överby för att köpa hårfärg. För idag mina vänner har jag gjort mig till brunett! Yey.  Behöver lite förändring i livet, underbart. Åkte med Elin & Ida tillbaka till stan och på vägen hämtade vi upp Hannah! Vi drog hem till mig , efter en stund dök Lollo upp. Vi började färga håret på mig, först ill-rött. Det vart rätt ballt ändå, haha. Om man ändå skulle våga ha så. Efter en stund var hannah tvungen att dra sig så jag och lovisa fick fixa den bruna färgen själva! Det blev lyckat, tillslut. Kikade lite på tv och sen drog Lollo sig hemåt. Jag träffade David och Kristian som självklart ville se resulatet, haha. Tror att de tyckte att det nice. Huvudsaken är iallafall att jag är nöjd! & det är jag absolut. 

Nu sitter jag här och chillar! Borde sova, gått upp tidigt de senaste dagarna.

Du ber mig lämna dig ifred? OK. Vem är det som desperat har letat upp mitt nummer och min blogg? yey, inte jag iallafall. And hell yeah, i will leave you alone - because i don't care a shit about you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0