Elins tjugoårskalas!

Gjorde mig iordning och det fanns inte alls tid till att slänga upp kvällens outfit. Så det lovar jag att göra under dagen istället. Lovisa, Carro och Sara kom och hämtade mig vid kvart i 7 så drog vi vidare mot Elin. Väl där så åt vi tårta, spelade spel och sjöng singstar! Vid halv 11 kom taxin och hämtade oss, nice. Vi åkte till Lipz 20, Sara fixade in oss där eftersom 3 utav oss inte är 20. Men jag kan ju säga att jag aldrig kommer att gå dit igen fören jag själv e 20, för det var för gamla och skabbiga människor där så det gick inte, föredrar de mindre isåfall! Jag och Lovisa gick ut en stund vid 12 för att kolla läget utanför Olearys och då stötte jag på Oscar som precis har flyttat till Karlstad. Så vi gick en runda och tjötade! Vid 1 drog jag och Lovisa in på Lipz igen och hämtade våra saker och gick istället för att äta nattmat. Sen var det dags att sova!

Idag ska jag bara ligga i sängen hela dagen, är dö trött! Men ikväll ska jag hem till D på myskväll, yey! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0