Efterlängtad helg

Inte just för att vara ledig... För det e jag ju jämt men för att det är så mysigt med helg!

Igår var jag med tjejerna , Elin, Carro, Lovisa, Jennifer och Ida - you are the worlds greatest!♥
Vi kollade på tv och tjötade precis som vi vill ha det! en gör mysig kväll iaf.

Idag vaknade jag utan planer för dagen - skönt! Min syster smsade och frågade om jag ville åka till Göteborg för att hälsa på henne. Så visst, det gjorde jag! Först blev det donken, sen strosade vi runt lite på stan och jag hittade mig en leopardscarf som jag länge har velat ha. Även presenter till Elin som fyller 20 idag(lördag). Så planerna för lördagen är att gå på kalas hos henne och sedan ta taxi ner till stan för att kalasa på olearys! jag hoppas på bra drag och mycket folk, e riktigt partysugen. 

Efter stan så tog vi spårvagnen till bergakungen för att gå på bio. Det blev the proposoal, GRYM film! Det var nog den bästa på länge. Så se den, om ni har dålig humor - precis som jag.
När jag tog tåget hem från Göteborg idag så mötte Lovisa upp mig på tågstationen för att sedan gå hem till mig och lämna cykeln och sedan bli upphämtad av elin. Vi åkte vidare hem till Kristian - där även David var. Vi satte på motorsågsmassakern - sett den förut men den är grymt bra, men läskig. Elin var nog räddast av alla! haha. Kom precis hem därifrån och nu ska jag gå och lägga mig för att samla krafter till morgondagens galej.

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0