Uddevalla 03.00

Bestämde mig för att bara vara hemma själv igår och bara mysa framför idol. Tänkte gått över till Ida och Carro men kände att jag fortfarande var väldigt trött efter lipz vistelsen. Så jag somnade redan vid 12. Men mobilen ringde strax efter 2, David hade lämnat sina bilnycklar i min väska ifall han skulle vilja bli hämtad. Och visst ville han det, så det var bara att dra på sig mjukisbyxor och slänga upp håret i en toffs & ringa Lovisa för att se om hon ville joina. Det ville hon! Läskig väg att gå till bilen bara, utanför systemet typ. Det var ju 2 killar som blev rånade där i veckan så jag pratade i telefon hela vägen fram till bilen. Vi var väl framme vid 3 och där stod fyllekajorna Ep, Kristian och David. Körde hem alla sen följde jag med D hem. Imorses kollade vi på film och var allmänt trötta ,men nu är jag hemma och tänkte väl hoppa in i duschen och göra alla såna där underbara tjejgrejer - fixa naglarna, hårinpackning, ansiktsmask, raka benen osv.

Så puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0