Trött

Jag vill ha ett jobb. Ge mig nu nu nu! Blir uttråkad av att bara gå hemma på dagarna, visst ibland e det positivt. När man kan träffa sina vänner när man vill och man kan gå ut när man vill utan att vara bakis på jobbet. Men jag vill ha rutiner att gå efter varje dag. Men på torsdag ska jag & elin till Göteborg, vi ska söka jobb som gamar. Jag vill helst jobba i en skobutik!

Senare idag ska jag träffa Lovisa, vi ska gå bort till Kristian och hämta min cykel. Jag lämnade den där för typ 1 månad sen och sen skitit i att hämta den. Man cyklar inte så sjukt mycket när man bor centralt och alla ens vänner gör det oxå. Men hämta hem den bör jag iaf göra. Sen drar vi nog hem till Lovisa, kikar på UB och DH.

Puss på er mina älsklingar och hej till er andra som är intresserade av mig & mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0