Tisdag

Gårdagen spenderade jag hemma hos Ida med Lovisa & Elin. Vi tittade på tv och tjötade, hann även med en massagestund:) Vid 11 kom Dejv och hämtade mig. Sen åkte vi hem till honom en sväng & tjöta, men hemma sov jag för en gångs skull. Skönt att vakna upp hemma ibland! Planerna för dagen är inga, jag får se vad jag gör. Eventuellt ska jag väl städa mitt rum och fixa iordning min garderob. ååh, sjukt sugen på att shoppa oxå. Ska försöka fjäska lite med mor och far, har ju faktiskt varit så duktig med rökningen nu - inne på dag 5. DUKTIG är jag! Längtar till torsdag gör jag oxå, ska bli så kul att klä ut sig.. Jag & Ida kommer vara så snygga, dock blir nog inte så mycket "Halloweentema" som det ska vara, men whatever:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0