Sunday

Hello!
Gårdagen var jättemysig! Jag blev upphämtad utanför Hemmakväll vid 8 tiden av Elin, Lovisa & jennifer. Vi åkte runt till varenda matbutik för att se om det gick att hyra Johan falk filmen, den 1a. Men det fanns ingen som hade den inne, så vi åkte tillbaka till Hemmakväll, för där fanns den. Sen åkte vi hem till Jen, myste i hennes rum. I mitten av filmen dök sara upp oxå. Vid halv 1 åkte vi hem.

Idag har jag varit ute och gått en promenad med Carro, det var skönt! Love you. Nu ska jag väl inte göra så mycket på dagen, kanske städa mitt rum? Ikväll ska jag nog över till D och se på "män som hatar kvinnor". Självklart efter jag har sett mina älskade program, OTH, Gossip och Ensam mamma söker! Baah, underbar tv-kväll, i love.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar dig med gumman!

2009-10-18 @ 20:13:00
URL: http://citrus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0