Seg tisdag

guuud, boring väder det är idag! Man blir ju deppig.. Hade bestämt med Elin & Lovisa att åka till Torp idag vid 12 tiden. Ställer klockan på halv 11 för att kunna ta det lugnt, men istället vaknar jag vid halv 12. Panikslagen, vet inte vad jag ska ha på mig. Men det löste sig snabbt och jag hann till 12. Väl där ute köpte jag hårfärg eftersom att min bruna färg håller på att gå ur, är lite blonda slingor här och var - Scabbi. Just nu sitter jag & väntar på att Hänni ska komma hit & färga håret på mig. Sen ska vi skriva lite cv. För imorgon far vi till Oslo för att söka jobb - Jag Hannah Lovisa & en Sara som jag inte känner. Det kan nog bli roligt. Vi är bara borta över dagen! Ikväll ska jag nog gå över till David och spela tvspel & kolla på fotboll. Jag har kommit på att vissa människor inte är fullt normala i huvudet, jag förstår inte hur man kan vara kapabel till att ljuga om saker för att göra folk ovänner. Det är tur att vi istället skrattar åt det. Men mytoman kallas det, kom ihåg det. Vissa behöver hjälp för det, kanske du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0