Onsdag

Åh, vaknat tidigt idag. Synd att det inte är bättre väder ute, för nu e det grått och trist! Har precis gjort mig iordning, varit hos pappa en sväng, hämtat mina cv och personliga brev hos christian på folksam(min syrras kille). Nu sitter jag här och väntar väl på att Hannah ska höra av sig och säga att vi ska åka. Lovisa e påväg hit nu, så jag antar att vi far iväg alldeles strax.

Gårdagskvällen var mysig. Spenderade min kväll hemma hos D framför en Champions League match. Det laget jag hejade på förlorade. Irriterande. Vi spelade lite fifa och sen kikade vi på America's got talent. Sen drog jag mig hemåt eftersom jag skulle upp tidigt idag.

Hörs ikväll när jag kommit hem från Oslo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0