Morgonpromenad

mmm, det var härligt!
Vaknade vid kvart över 9 och drog på mig D's goa tjocktröja, ett par träningsbrallor & Conversen. Mötte upp Elin & Hampus(hunden) utanför mig vid 10 tiden. Vi gick runt slussarna, regnade lite smått på vägen hem men det gjorde inget. Elin & Hampus svängde av borta vid inovatumrondellen och jag forstatte rakt fram. Väl hemma så var dörren låst & Jag hade varken nyklar eller mobil med mig, så det var sjuukt tur att jag visste vart min mor höll hus idag. Så det var bara att traska dit, irriterad hungrig och trött! Men nu är jag hemma, ska göra iordning frukost och kika på tv. Skööönt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du borde ha storlek ENORMUS på dina nycklar! ;) Och en nyckelring. ;)

2009-10-07 @ 14:21:42
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0