Måndag

Hello! Vilken bra fest vi var på, helt perfekt.. hemmafester har väl alltid varit de bästa, det vet ju alla. Men på denna fanns det även dansgolv som gjorde kvällen fulländad. Igår var ju ingen kul morgon kan jag lova, vaknade av att Dennis kompis hoppade på mig & väckte mig. Då var jag näst intill död. Men jag piggnade till efter en stund då jag Elin Dennis & 2 av hans kompisar drog till " krogen" för att äta mat. Pizza och cola, gott! Sen drog vi tillbaks till Dennis place och kollade på Fast and furious 2, grym film! Sen somnade alla. Haha, vaknade vid 6 igen o då vart det dags för One tree hil. Sen drog vi oss hemåt! Elin körde bort mig och D till Kristian för att hämta hans bil, vidare till Jätten & sen hem till mig. Myste framför Parlamentet och Evan den allsmäktige, sen drog han sig hemåt och jag satt här lite och somnade sedan vid halv 1 ungefär.

Idag fyller Daddy år, så grattis till dig världens bästa pappa ♥ Ska nog dit en sväng sen och även hinna fika med min Hänni. Mys!


Kommentarer
Postat av: Ida

haha klockren bild ;)

2009-10-12 @ 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0