Lördag

Slutade med att jag gick över till tjejerna igår iallafall. Följde med D och storhandlade på maxi först, sen hämtade vi upp Carro och åkte hem till Jen. Vi kikade på idol och sen på andra program på tven. Vid halv 1 åkte jag med Elin hem. Gick med D hem efter han hade varit på Olearys en sväng. Där har jag varit hela för och eftermiddagen, sköönt. Bästa som finns att bara vara i en egen lägenhet utan att mamma ska vara i närheten, love it! Vid 7 drog jag mig hemåt, har haft en sjukt jobbig hosta idag & igår, samt huvudvärk så jag orkade inte alls göra mycket idag. Elin kom hit och gjorde mig sällskap, vi tittade på Little miss sunshine och sen joinade jag henne till Grästorp för att hämta Dennis. Nu är jag hemma, rätt trött. Ska sova snart tänkte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0