Lippan

Sov över hos D natten till igår, så jag sov ut ett tag och grejade hemma hos honom. Ställde fram Sodastreamern som han har fått av mig. Sen mötte jag upp Ida & Carolina vid 1 tiden, vi gjorde stan och sen gick jag & ida hem till henne. Myste och åt middag(kycklingsallad). GOTT var det! Vid 6 började vi dra oss bort mot mig, Ida väntade på Oskar och jag sprang över till Dejv så länge för att hämta min dricka för kvällen. Sen började vi göra oss i ordning, ida lockade mitt hår men som jag sedan satte upp. Har lite svårt för det där med lockigt hår, ser lätt lite trashigt ut. Så det fick bli en snygg lockig toffs istället. Vid halv 10 dök Lovisa Jen och Elin upp. Vi började förfesta och sedan drog vi oss mot Lipz vid halv 12. Det blev en riktigt trevlig kväll!

Idag har jag sovit, sovit och sovit. Så trött är jag, inte bakis egentligen utan bara slö. Mamma ska laga mat snart, fick någon sorts flipp och blev plötsligt väldigt sugen på stuvade makaroner och köttbullar, älskart! Så dt ska min mami göra åt mig idag. Snel hest. De andra tjejerna ska äta pizza idag, jag är inte sugen. Inte ens sugen på att joina, jag är trött och orkar inte vara bland folk. Förhoppningsvis ska jag träffa David! Idag bjöd han föresten med mig på julbord med hans jobb på Alberts, i December! Får hoppas att det blir lika trevligt som förra året då vi var på stenungsbadet, fast då var det övernattning och fest som gällde med. Det e det nog inte i år.

Bilder från Stenungsbadet - December 08











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0