Kväll

Hey!
Dagen har varit bra, dock ganska seg eftersom det inte alls var så mkt folk som jag trodde det skulle vara på jobbet idag när det var löning. Slutade vid kvart över 7, sen dess har jag bara varit hemma. Trött som en kalv, kollar just nu på Grey's anatomi! Kanske sover hos D ikväll men jag får se hur det blir med det. Jag ska ju trots allt till Göteborg imorgonbitti vid 9 med Elin så det kanske är lättare att sova hemma:)

Imorgonkväll är det Lipz som gäller, alla brudarna och jag! Kommer nog bli grymt, fast jag tror det kommer bli överdrivet mkt folk bara för att alla har lov, baaaah! Hoppas det är många som ska klä ut sig, det ska iaf vi göra. Dock blir det inget avancerat för min del men kommer iaf vara utklädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0