Hey

En riktig riktig bakis dag idag måste jag säga. Sovit ut som en tok, sen träffat Ida&Oskar utanför mig, stod och tjötade i kylan närmare 40 minuter. Det var trevligt! Sen gick jag upp och bestämde mig för att fråga D om han var på att käka pizza. Köpte med pizza på vägen hem till honom, sen chillade vi framför 2 ½ men och lite andra program. Sen bestämde jag mig för att dra mig hemåt, Ugly Betty & Desperate Housewives vart det idag! Älskart!
Försöker få med Lollobus till Norge nu! Drar förhoppningsvis dit nästa vecka och söker jobb, yummi.


Kommentarer
Postat av: Ida :)

kör på norge baby! kommer däremot sakna dig som bajs. Måste även tillägga att jag älskar bilden på mig och dig från studenten, verkligen lyckliga :)

2009-10-13 @ 22:43:52
Postat av: Sara

wiiee ni ska också till norge :D kul kul kul! Hör gärna av er vilken dag ni ska åka :) jag ska också dit, men är ju roligare när man åker med några man känner :)

2009-10-14 @ 13:49:12
URL: http://mrshenriksen.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0