Great

Hey! Vaknade tidigt idag och kollade på thevoice efter D hade gått till jobbet. Men somnade om efter det och vaknade inte fören 12 igen. Överaskade honom med lite städning som alltid, på något sätt gillar jag att städa den lägenheten. Den e så ljus & skön! och väldigt liten.. När jag hade städat klart gjorde jag mig iordning snabbt för att gå hem. Väl hemma grejade jag lite innan jag gick iväg för att möta daddy & bilen. Så åkte jag & hämta Lollo först och sedan Elin, vi åkte vidare till Överby för att kika lite. Blev shampoo,balsam & ett halsband. Yey! Sen drog vi oss hemåt, jag & elin gick till stan en sväng där jag hittade mig ett huvudband eller vad man ska kalla det. Efter att vi lämnat nycklarna till dejv drog vi oss hem till mig & kikade lite på tv. Vid 7 mötte vi upp Lill-ida utanför odén och gick hem till henne för att se på Grey's och några andra progs. Nicenice, Lovisa dök även upp där efter en stund. Mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0