Götlaborg

Vid halv 10 styrde vi bilen mot Götlaborg! Hannah kom & hämta mig och Ida borta vid hemköp. Väl framme shoppade tjejerna, dock hade jag bestämt att inte shoppa idag utan bara vara med som sällskap. Fick nöja mig med att titta på sakerna jag helst hade velat köpa.. Den där skinnkjolen tillexempel... Åh.. Jaja, vid 1 drog vi oss hemåt igen, var hemma strax efter 2 någongång. Jag & ida drog oss till stan där vi stötte på Elin & Lovisa. Men sen drog vi hem till mig där vi chillade ända tills halv 8 då hon skulle gå och möta Kiosk. Så nu ikväll har jag bara varit hemma och tagit lugnt, inte varit sugen på något annat. Imorgon verkar det som att det blir mys med tjejerna framför idol, i like!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0