Girls night out

Igår hämtade D upp mig vid 4 tiden, vi drog till överby för att checka läget samt möta upp Jullen för att få öronen & svansen jag skulle ha på kvällen. Sen drog vi oss hemåt, var hos honom en stund innan jag kom på att det kanske e dags att börja göra sig klar. Skulle ju trots allt locka hela håret själv och mitt e inte det tunnaste direkt:P Tog väl cirka en timme, sen gjorde jag sminket och gick sedan över till D igen. Vi fick låna hans lägenhet under kvällen! Efter en stund kom Lovisa och gjorde sig iordning sen kom de andra brudarna oxå. Vid 11 drog vi oss till Lipz, självklart stod vi på listan så kön slapp vi som vanligt, love it! Väl där inne så vart jag väl inte allt för nöjd över att det var äckligt mycket folk. Brudar som inte kunde hantera alkoholen så man fick hjälpa till och jobbiga människor på dansgolvet som bara dansar in i en, baah. Så jag drog hem tidigare, vid 1 tror jag. Då gick jag hem till D och nanade istället.

Idag har jag sovit ut och kollat på tv hela dagen, eftersom D ville att jag skulle vara kvar när han slutade vid 4 så fick det bli en och en annan film. Macken var en utav dom, bästa! haha. Nu har jag precis kommit hem, vi har lagat mat och sett på tv. Men ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får se :)




Kommer fler bilder snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0