Fyllekaja

Förlåt. Här kommer ett otroligt mesigt inlägg.... Jag är i dennis lägenhet, ligger i hans underbara soffa. önskar bara at jag visste hur man satte på tven(projektorn) den e stor, 92 tum typ. Hade vart rätt nice att typ se 2½ men nu. Jättesugen på det. Men det går inte. Måste sova tror jag, Elin & Dennis sover tror jag. Festen, just det ja. Precis varit på en fest i Brättefors. Det var jätttekul, trodde itne jag skulle känna nån men visst där hade vi cattrine, madde, linda & amanda. så några kända ansikten fanns det allt! Nice. Dansat som en stork ikväll, synd att spelningslistan inte var längre, tröttnade när sexy bitch hade spelats 3935 gånger. hmm, inte så sugen på den just nu. Spelar La roux- im not your toy på repeat här nu, den e go. åååh.. vet ni? jag har hittat en kopia av världens bästa simon.... Men ändå är de så olika... Måste berätta det för simon när jag träffar han igen. hmm, haft en helt sjukt kul kväll. kasnke helt fel tidpunkt att blogga om detta. men jag berättar mer imorgon tror jag, i mer nyktert tillstånd. Kanske har glömt vissa delar. danmark vann fotbollen ja, fan va synd fast jag är väl glad för Danmarks skull.... Åh, blir man inte överlycklig när man kommer hem från en bra fest och ser ett sms där det står "kom heeem!!! " . Det blev iaf jag, sweet. Godnatt på er och godnatt på dig min söta katt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0