Fredag och Lördag

Vaknade upp hos Dejv igår, låg kvar i stort sett hela dagen. Tills jag bestämde mig för att träffa Lovisa & gå med henne till stan en sväng. Lill ida kom även och mötte oss oxå. Lovisa hittade sig presenter eftersom hon ska på 20 års kalas idag. Jag nöjde mig med att vara sällskap! Efter det gick vi upp till mig. Jag lagade mat, kyckling med wookgrönsaker, matlagningsgrädde och thaisås = chicken thai! Mumma, maten var väl klar vid 6 och då gick vi ner och mötte Julia. Sen åt vi en romantisk middag allihopa, mys. Sen gick vi ner till Hemma kväll och köpte lite att ha på kvällen. Sen blev det idol och nåt annat. Vid 11 bestämde vi oss för att ta en tur med bilen, åkte och träffade MalinG & tog en cigg och sällskapde med fyllekajan. Sen drog vi oss hemåt. Sen ringde D vid 1 och ville att jag skulle komma och hämta hans bil och köra hem honom från ngn fest hos Eskil. Så julia körde bort mig dit så fick pöjken som han ville. Följde med han hem sedan , lite mys & gos sen var det dags att sova.

Idag gick vi upp vid 10, D drog sig till jobbet och jag gick hem. Gjorde mig iordning för att sedan springa bort till Gina, idag var det dags för jobb. Det var kul idag, det var en hel del folk faktiskt beroende på den årliga höst-marknaden. Slutade strax efter 3 , då drog jag mig hemåt. D kom efter en stund och tjötade lite. Sen kom även Lovisa som ville bli iordninggjord av mig. Så jag löste sminket & håret på henne, söööt hon blev lilla tösen. Nu ska jag göra mig iordning själv, för ikväll vankas det fest i Grästorp/Brättefors med Elin. Får väl se om det är något att hänga i granen, jag satsar påT iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0