dagenefterångest

Tröttttttttttttttt! Fasen vilken bra kväll det blev igår. Alldeles sådär perfekt! Åter till det sen.

Städning blev det igår! Duktig som jag var städade jag igenom hela lägenheten, mamma vart allt nöjd när hon kom hem sen igårkväll. David & jag åkte och hämtade upp Lollo, Kristian och slutligen EP vid 7 tiden. Åkte vidare till Överby och jag blev sjukt besviken, det fanns ingenting jag ville ha. Förutom 3 ringar från H&M som vart riktigt snygga. Så jag fick  ta den där toppen som jag bara skulle ha ifall att jag inte hitta ngt annat. Iallafall. Åkte hem igen vid halv 10, så då fick det bli snabba ryck innan vi drog vidare ut. Vid halv 12 var vi väl där, dansade loss och chillade därefter i min älskade bur med Dennis & Elin, trevligt! Vid 3- halv 4 var jag hemma igen.

Idag är jag sjukt bakis & trött. Vid 4 skulle david ringa och troligtvis åker vi till gbg redan då, som sagt ska vi passa systersonen. Det blir nog en mysig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Ove

wow pärlan!

puss o kram vi syns på stan..

2009-10-02 @ 15:33:33
Postat av: Sara

Vimmelfotograf: Sara ;)

2009-10-02 @ 20:00:39
URL: http://mrshenriksen.blogspot.com
Postat av: Anonym

ååh är ni ihop igen? :D

2009-10-03 @ 15:15:05
Postat av: elin

Vi va grymma på karaoke :D

2009-10-05 @ 00:05:49
URL: http://elinjacobsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0