Dag 4

Kan vara bland de svåraste grejerna jag har gjort. Jag är på väg att sluta röka, ni som inte är eller har varit rökare har ingen aning om hur jobbigt det egentligen är, ni kan inte ens föreställa er. Tro mig! Men en grej som faktiskt funkar, det är att umgås med D när man försöker sluta röka. För han accepterar inte att jag stannar och röker, det har han aldrig gjort. Så då skiter man i det och tänker inte ens på att gå ut och röka. Och det är honom jag har umgåtts med de senaste dagarna och det är ju i början det är som svårast. Jag har själv sagt att jag får fest-röka nu i början, men vi får väl se om jag är sugen på torsdag då det är halloween tema på lipz. Då har det gått en hel vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0