Bra dag

Dissade filmkvällen igår & gick istället över till D och myste, slutade med att jag sov över. Gick hem vid 12 idag tror jag, gjorde mig iordning och gick till Strandis för att fika med Evelina. Där pratade vi och fikade i ca 1 timme och bestämde oss då för att ta en sväng ut till överby. Hon hittade sig en topp och ett hårband medans jag fick nöja mig med ett par örhängen. Nice! Hon släppte sedan av mig i stan & då gick jag direkt för att möta Elin & Ida på rum1. Sen kikade vi lite på stan för att sedan gå hem till mig för att jag skulle äta. Sen tog vi en promenad hem till Elin och hon & Ida gjorde iordning tacos. Sen kollade vi på tv, självklart älskade Hollywood fruar, men tyvvärr var det ju sista avsnittet idag. Boring!

Ska alldeles strax sova, imorgon blir det nämligen en morgonpromenad med Elin & Hampus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0