Barnpassning

Tja..
Jag & D åkte till Göteborg igår efter 4, stressade som en tok eftersom T.J skulle iväg och jobba så vi var tvungna att vara där kvart över 5 senast. Väl framme chillade vi lite innan vi drog med oss Samuel och åkte med bilen till Partille för att köpa Donken. Sen lite annat gott inför kvällen. Kollade på idol & myste, sen kom hans syster hem vid 10 tiden. Vi kollade klart på en film som var på tv sen gick vi och la oss. Vid halv 8 blev vi väckta av Samuel, baah. Då var jag trött! Hans syster hade ju åkt till jobbet vid 6. Nog om det, vi passade honom iaf hela dagen. Hämtade hans syster på jobbet vid 3 tiden sen drog vi hem, tog en annan mysigare väg hem istället för gamla tråkiga 45an. Så nu kom jag ganska nyss hem, ikväll blir det nog mys med Lollo skulle jag tro:)

Om man kanske skulle ta och lösenords skydda hela bloggen så bara de närmaste kan läsa den! Bara tråkiga människor som kommenterar utan att ens länka till sin egen blogg eller ens skriva sitt riktiga namn, patetiskt. Tex en person som desperat har frågat om jag & D är tillsammans igen, säkert fler som undrar och till er: Nej, vi är inte tillsammans.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nee! Fan va sweet bild! :D

2009-10-04 @ 00:51:36
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0