Underbart!

Vaknade upp i davids lägenhet idag igen, kollade på våra bästa år för att sedan dra mig hemåt. Satte på mig goa träningskläder och drog mig utåt! Blev en p-walk ner till slussarna för att sedan bli sjukt irriterad för att en båt ska slussas, så jag inte kommer över. Så jag vände och tog samma väg tillbaka, sjukt tråkigt. Tog sedan ut de sista krafterna på att springa upp för alla våra trappor! Underbart att känna att min kondition har blivit så mycket bättre sen jag slutade röka, eller ja "slutade", feströker gör jag fortfarande. Nu ska jag hoppa in i duschen efter att ha ätit en god lunch, sen åker jag & Lollo till Överby! Ska införskaffa mig ett snyggt nattlinne, synd bara att alla e så sjukt långa, jag vill inte ha ngn som går ner till knäna, får hoppas jag hittar en kortare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0