Underbar kväll!

Mötte upp Malin utanför Strandgatan vid 9 tiden. Gick in och såg att Disa jobbade, hon hade bara en halvtimme kvar på sitt pass så hon joinade oss när hon hade slutat. Jag tog mig en kopp grönt te medans brudarna drack vin & öl. Kände mig något duktig när jag inte föll för grupptrycket;) Mycket hade vi att prata om och bestämde utgång i Göteborg när min vita månad är över! KUL. Vid 11 kom även Linus & Tommy och joinade oss, sen Adam efter en stund. Nu har jag nyss kommit hem, ligger & ser på någon film på tv samtidigt som jag chattar med roliga polers! I like. Äter clementiner gör jag oxå, har blivit lite av min drog de senaste dagarna. Huvudvärken har börjat komma oxå! Hmm, måste nog dricka mer vatten. 2 liter har det inte blivit idag iallafall!

Dag 3 är avklarad, nu är det bara 11 kvar. KÄMPA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0