Tisdag

Åh, mysig kväll!
Mötte upp Lovisa & Elin utanför odén vid 6 tiden. Köpte allt som behövdes till våran chicken fajitas sen drog vi hem till mig och lagade maten! Precis när vi börjat käka kom även Carro förbi, mys. Sen blev det Ugly Betty och DH samt som vi smed lite planer inför nyår. Mmmm, can't wait. Denna nyår ska bli den bästa! Och detta året ska jag överhypa det, vilket jag aldrig har gjort förut. Nu ska jag ladda mp4an med lite musik, måste ha bra musik till tåget på fredag och imorgon tänkte jag väl köra på en powerwalk, var på tok för länge sen.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är myspystroll!

2009-11-25 @ 15:13:12
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-25 @ 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0