Snart

Jag kom nyss hem, slaggade över hos Dejv igår. Han hämtade upp mig vid 9 så drog vi till Maxi, köpte en massa tidningar att ha med på tåget. Sen körde vi till Hemmakväll och det fick bli Crank 2. Såg ju 1an ihop för ett par år sedan, men den var ball. Riktigt ball! Visserligen tycker ju jag att det e en killfilm.. Tjötade lite innan vi bestämde oss för att sova. Morgonmyste lite innan han åkte till jobbet , jag låg kvar och sov i cirka 2 timmar. Gjorde mig iordning och gick hem! Nu har jag packat det allra sista, ni vet sminket, tandborsten och sådär. Hoppas att jag inte har glömt något. Längtar tills jag e framme! Ikväll blir det barnpassning och idol. Imorgon är det dags för shopping och utgång! Baah, ska bli superkul. Kommer att bo hos Mikaela och Jakob som bor på Östermalm -Gärdet. KUL! Vi hörs säkert under dagarna..

Klicka för att stänga bilden


Kommentarer
Postat av: Mikaela

myyys då :) !

2009-11-27 @ 11:52:45
URL: http://metroblogge.se/mikaelaodqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0