Sick and tired

På att bo hemma! Så nu går jag över till D och chillar i hans lägenhet - ibland e det gött att ha hans extranyckel(självklart har jag frågat först) ;) Dock e det ju inget bra på tven ikväll så jag funderar på att kanske se någon film. Gött störande att en av mina favoritfilmer från "fjortistiden" går på tv inatt klockan 4? Varför just klockan fyra. Jag fattar inte varför man visar en film så sent, "Fjorton suger" heter den, ni alla vet säkert vilken det e! Sjukt B men ändå bra.. Haha..
Nej men macken kanske det får bli, jag såg ju filmen häromdan. Men serien är ju lite roligare, jag och David kollade på den för kanske nått år sen, den är ju trots allt i 3 ½ timme men den gången orkade vi se hela på en gång. Det gör jag nog dock inte ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0