Regn

Att det alltid ska regna, det har fan inte varit någon sol i hela November nästan. På en blogg läste jag att det varit 4 soltimmar i hela november, helt sjukt ju? Baah. En anledning till att bara gosa ner sig framför massa filmer men det tröttnar man ju på tillslut. Jag har iaf fått ordning på mina långa naglar nu så dom e snygga o fräscha till helgen;) Fransk manikyr fick det bli eftersom det inte e så snyggt med varken röda eller svarta naglar när man har så långa. Försökt komma på lite vad jag behöver shoppa i stockholm med, men det e ingen idé att planera för mycket för då lär jag inte hitta det jag vill ha. Tänkte väl göra mig iordning lite och ta tag i dagen, ska laga mat strax. Ikväll ville D ha sovsällskap, mysigt! Men innan dess blir det väl kanske en runda på stan? Åh btw, har ni hört om Skridskobanan som ska bli på torget, underbart. Jag kommer åka skridskor varje dag, man kan hyra det för 40 kronor men  jag tror jag kommer att tjäna på att införskaffa mig ett par istället. Fatta vilken julstämning det kommer bli och jag som har utsikt över hela torget från mitt vardagsrum, love it!


Kommentarer
Postat av: Elin

Och där ska jag stå och sälja korv, kaffe och glögg :D

2009-11-23 @ 23:02:28
URL: http://ejacobsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0