Perfekt kväll

Började med att jag gick och mötte upp Carro för att köpa slödryck. Sen började vi dricka, at my place såklart. Sen dök David upp, han skulle vara katt så han lånade julias svans och öron. Och mina lackleggings, hmmm. Efter en stund kom även Elin. Satt och drack ända tills halv 12 då vi var lost.com , då åkte vi iväg till Joel som hade fest. Superkul kväll! Förutom när jag kom till stan vid halv 3, jävla apa säger jag bara. Samma sak varje gång, alltid där för att förstöra. Men jag börjar vänja mig nu!

Idag ska jag vara bakis och ligga i min säng och se på tv. David har lovat att vi ska leka oxå, vi har en hel del att prata om! Så det ska bli skönt.

Ha de, hajhaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0