Onsdag

Sov till halv 11 idag, kollade på våra bästa år och gjorde mig sedan iordning.
Jag & min syster tog en promenad bort till stavre/halvorstorp. Där hälsade vi på min syster, Amanda & Lucas. Vi lekte och fikade. Mysigt! Sen tog vi en promenad tillbaka, hämtade även min cykel som jag glömt utanför Kristian sen en månad tillbaka. När jag kom hem var jag sjukt frusen, skojar inte att vintern e på G alltså. Vilade en stund sen hämtade Elin upp mig och vi åkte bort till Jen för att se på Johan Falk - vapenbröder. Sjukt kass var den, hade förväntat mig mycket mer eftersom ettan var såpass bra. Kom hem för cirka en timme sen, så jag hann se på Grey's anatomi som var lika bra som vanligt. Imorgon har jag ett ärende på Arbetsförmedlingen, sen ska jag leka med min fis - lovisa. Vi ska se på EMA och chilla! Mysigt. Ser fram emot helgen då jag, Lovisa & Elin är bjudna på kalas hos Kristian med alla grabbarna. Det kommer nog bli great! Sen blir det bowling på det. I like.

Kisses


Jag och min bästa vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0