Onsdag

Vaknade upp hos D idag, kikade lite på tv innan jag började göra mig iordning. Drog hem för att käka lunch/middag vid halv 2, meeen så hade ju mamma glömt av att göra det. Så hopp, en frukt fick det bli sen sprang jag iväg till jobbet. Mamma fick komma in med maten vid 4 istället. Precis slutat, haft en riktigt bra dag på jobbet! Kommit in jättesöta nattlinnen som jag bara måste ha, älskar sånt. Nu ska jag väl bara ta det lugnt ikväll, se på Paradise Hotel och mysa. Just det ja, glömde säga att jag klippte mig igår oxå, känns hur skönt som helst!:) Dock känns det rätt kort, men det växer ju snabbt så. Haha btw, tro inte att jag har posat inne på Gina när det var öppet! Gjorde det såklart efter stängning;)


Kommentarer
Postat av: Matan

Söti! :)

2009-11-19 @ 12:06:15
URL: http://matan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0