Mysis

Gick hem till D vid halv 7 igår, vi myste och kollade på tv. Sen tog vi en sväng ut till Maxi för att köpa lite söndagsmys! haha. Sen blev det parlamentet som har blivit våran grej varje söndag, har nog varit så i ca 4 år nu. Men jag gillart ♥ Sen kikade vi på Knocked up en stund, men vi tröttnade eftersom jag redan hade sett filmen. D ville spela tvspel istället så det gick jag med på, samtidigt som jag pillade honom i håret och pratade om helgens bravader. Vid 12 somnade vi. Han åkte till jobbet vid halv 9 imorses och jag sov kvar som vanligt, surprisade sötnosen med att städa lite i lägenheten oxå! Vet att han blir lika glad varje gång. Nu är jag precis hemkommen ska hoppa in i duschen snabbt för att sedan gå och möta Idis utanför odén. Måste till Gina för att lämna tillbaka nyckeln..

Love, Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0