Mysigt

Gick över till D förut, vid halv 6 kanske. Sötisen spelade tvspel och som han vet så hatar jag när han gör det så han stängde av det för min skull -thank god. Så vi låg och pratade och han vilade en stund medans jag pillade honom i håret. Sen hjälptes vi åt att laga mat till honom - kyckling & Ris fick det bli. Vid 8 kom Kristian och hans föräldrar upp på besök, haha. Kristian stannade kvar ett tag - Congratz till dig föresten som fyller 20 idag! Killarna bestämde sig för att dra lippan en stund, jag var inte alls sugen på att hänka på så jag drog mig hemåt istället. Planerna var väl att gå hem till Lovisa för att se EMA men jag kände inte riktigt för det + att jag hatar att gå själv hem på kvällarna(mörkrädd), hihi. Så ikväll har jag zappat lite mellan EMA och Nöjespokalen, som snart e slut. Då ska jag gå och lägga mig för imorgonbitti ska jag ut på en p-walk hade jag tänkt mig - så länge det inte spöregnar!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0