Måndag

hey!
Gick över till D igår, pratade & kikade på Parlamentet. Sen åkte vi och handlade mat på Maxi! Kikade klart på "och så kom Polly" sen vart det tänkt att jag skulle gå hem, men jag stannade över natten ändå. Sov ut, vaknade av att D's mamma var i lägenheten och skulle lämna tvätt, haha båda blev livrädda. Jag för att jag inte visste att hon skulle komma(låg och sov), hon för att hon inte såg att jag låg i sängen och sov. Haha! Men vi fick oss en trevlig pratstund. När hon hade gått kikade jag på tv och somnade om igen, så trött som jag var! Hade ju knappt sovit natten innan. Är iaf hemma nu, kollat på "Ullared" som verkar vara det mest vrickade programmet jag sett.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0