Måndag

Hej på er!
Måndag igen, älskar det. NOT.. Långt kvar till helgen, tråkigt väder och ja. David hämtade upp mig igår, vid 8 tiden. Vi åkte till Jätten för att handla lite frukt och annat. Sen skyndade vi oss hem, missade dock halva parlamentet så båda vart något besvikna. Kikade iaf på Chuck and Larry, sådär bra ass. Fick plågas och kolla på sporten ett tag, sen somnade vi. Vaknade imorses med något mycket träningsvärk efter gårdagens hemmaträning som föresten inte gick super. Det var nog sant det där med att jag inte ska överanstränga mig när jag håller på med mitt projekt. Gjort lite ärenden idag, känns skönt att fått de gjorda.
Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Imorgon ska jag klippa mig! undebart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0