@ Lovisas

hey! Är hemma hos lovisa och smeker henne & Elin.. De hämtade upp mig vid 7 tiden så åkte vi till Jätten. Sen skulle tjejerna beställa mat, nachos och salladsbulle. Efter det drog vi till Lovisa. Här har vi varit hela kvällen, kikat idol & fixat naglarna. Jag har gjort fransk manikyr på mina naglar som numera blivit väldigt långa! fiiiint. Måste ju vara nice inför morgondagens galej, iofs kommer de säkert att förstöras när vi spelar bowling, hmm.
Om ett tag ska jag hem till D, han ville att jag skulle sova där inatt och det tackar jag inte nej till :) Imorgon ska jag jobba, 12 till 16 på Gina! I stan såklart. Kom och hälsa på :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Limont

sv; tack gumman, tack! Saknar dig, kan du inte komma hit snart?

2009-11-07 @ 20:17:11
URL: http://www.MrMrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0