Lördagsmys

Kan ju börja med att säga: Ja, jag är gravid. I 8 månaden, lagom till jul kommer jag få en sweet kiddow -SÄÄH! Haha ni ger mig så söta kommenterer ibland;) Nae hade jag varit gravid på den bilden du kommenterade så hade nog min mage varit väldigt stor nu - but it's not;) Så jag tror inte jag e det ass.

Gårdagen var jättemysig, mötte upp Ida & Lovisa utanför mig vid halv 8 tiden. Vi gick bort till Per's lägenhet där Fancie var. Kikade på Robinson och Paradise Hotel! Vid halv 12 drog vi oss eftersom Fancie kände sig dålig.. Jag drog mig upp till David och kikade på tv, slutade med att jag slaggade där. Nu är jag precis hemkommen:) Idag blir det mys med girlsen, Elin & Lovisa. Vi ska se på One Tree Hill, Gossip girl och sen vet jag inte riktigt vad det e mer för program. Mys blire iaf, i like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0