Lördag

Hey! Vaknade nu, trött som katten.. Gårdagen var nice, myste med alla brudarna hemma hos Lovisa! Vid halv 12 drog jag mig bort mot D's lägenhet för att hämta min laddare jag glömt där, mötte upp kristian och var sällskap med honom medans han väntade hos D som hade varit hos en vän;) Haha. Stod i min bur och tjöta ett tag sen var det dags att gå upp och lägga sig. Men det blev inte läggdags fören vid halv 4 inatt, iomed att jag var iväg med Elin & Lovisa en stund på natten. Hemlisar it is! Idag blir det förmodligen väldigt lugnt, har precis pratat i telefon med Dejv i en timme typ, mycket att prata om;) Blev medbjuden hem till hans mor på middag & fotboll men var inte alls sugen på det idag. Har egentligen inga andra planer heller men det enda jag vet är att jag ska se Paradise Hotel XL ikväll. Cimon, mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0