Home

Äntligen hemma! Känns som jag har flängt runt hela dagen. Åkte ju till överby med Lollo för att hitta ett sött nattlinne & visst gjorde jag det. Kan visa bild på det imorgon. Blev ett par matchande trosor till det oxå, sexy!;) Blev en sväng in på Gina oxå och där köpte jag mig en enkel topp som man kan ha till allt, perfa. Sen drog vi förbi Maxi för att jag skulle handla mat. Sen släppte jag av Lovisa, för att åka direkt till David. Han var ju självklart inte hemma så jag gjorde iordning maten (tacos) och han kom hem precis när det vart klart. Kikade lite på tv efter det sen var väl det meningen att jag skulle träffat Elin & Lovisa för att se på DH. Men jag fick sjukt ont i magen så jag stannade hemma i Davids lägenhet medans han var med Kristian. Det är skönt att få vara för sig själv när man inte mår super. Nu har jag precis kommit hem. Imorgon kommer Amanda & Lucas hit på morgonen, för sis ska iväg på ansiktsbehandling, lyx! Efter jag lekit med dom ska jag dra mig ut på en powerwalk, på dagen har jag inga speciella planer men kvällen blir det iaf promenad med min C ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Den har jag också :) den är superskön att ha på sig ju :D

2009-11-11 @ 09:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0