God morgon god morgon

Sovit gott?
Det har jag! Avslutade kvällen med en timmes långt samtal med Dejv, diskuterade olika saker. En grej som jag heelt hade glömt av. Haha, igår morses när han skulle till jobbet och "väckarklockan" på "min mobil" ringde, så tog han upp den, börjar slå på mobilen 1000 gånger typ (touch på min mobil). Sen kastar den till mig och säger " Emelie, stäng av den då". Så vaknar jag till och ser att det i själva verket är HANS mobil och det är hans FARMOR som ringer. Haha! Hur trött får man lov att vara.. Sött. Det var samma sak för nåt år sen då han oftast brukade svara i telefonen när det var väckarklockan som ringde. Inte lätt att vara morgontrött ass. Iallafall, nu ska jag hoppa in i duschen. Sen göra mig iordning för att åka en snabbis till överby med Lovisa, behöver köpa hårfärg. Senare kommer Sofia & Elin hit  & då ska det klippas. Ska bara försöka komma på hur jag vill klippa mig. Brukar vara en liten pussy när det gäller det där och bara klippa topparna och klippa rakt. Men nu funderar jag på en liten uppklippning ;) Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0