Chillnani

Mötte upp Lovisa, hade tänkt att gå till Myrorna och kika lite men det var stängt. Vi drog en runda på stan, träffade på Julia - söten! Det var mysigt att prata med henne lite. Sen drog vi upp till Sara på Glitter och tjötade med henne, köpte mig ett par gråa leopard strumpbyxor av henne med, balla! Nu sitter jag här och kollar på resor till Stockholm. Förhoppningsvis åker jag upp i slutet på November för att hälsa på mina käraste 08-or, Mikaela, Sofia och Jessica! Åh. Saknar dom allihop.. synd att man inte har bättre kontakt med släkten där uppe oxå, är ju faktiskt en hel drös. Mormor, plastmormor,  massa kusiner, moster och morbröder. Men jag väntar på svar av Mikaela, måste veta om hon e hemma den helgen som jag har tänkt att åka upp. Lovisa ska nämligen upp den 27 och bo hos Sofia för att de ska på Paramore på måndagen. Så det vore nice att ta sällskap dit! Shoppa och mysa med mina sötisar, åh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0