Brist på annat

Vad heter du: Emelie Sandra Georgsson
Var bor du: Trollhättan
Trivs du där: Funkar
Brukar du läsa horoskop: Ibland
Har du körkort: Yes
Favoritdjur: En katt vid namn Zlatan
Festar du mycket: På det sistonde har det nog blivit en del ja
Sprit, cider, vin eller öl: Öl och cider
Brukar du bli för full: Brukar kunna hålla mig inom en viss gräns
Antal kuddar i sängen: 2 stycken
Äger du ett busskort: Nej
Vad åt du till frukost: 2 grova mackor med ost
Har du haft sex idag: Kanske det;)
Nästa mål i ditt liv: Skaffa ett jobb för att sedan flytta hemifrån
Hur svarar du i mobilen: "A hallå eller A det är Emelie"
-Antal timmar sömn inatt: Tog igen för gårdagen då jag inte alls sov många så det blev väl 14 kanske
Sov du ensam: Nej med David
Din hobby: Shoppa!
Vad är det för veckodag?: Måndag
Vad åt du senast: En morot
Vem fick du sms av senast: Oscar
Vem ringde dig senast: David
Godaste ölen du druckit: Hmm, jag är inte så kräsen faktiskt.
Vilka hårfärger har du haft: Blondt, brunt, gult(missfärgat), rosa underhår, svart underhår, och blondt med röda slingor.
Vad såg du senast på TV: Ullared
Vad läser du för bok just nu: Ingen
Längd: 162,5
Skostorlek:  37
Hårfärg: Kastanj
Är du kär i någon: Kanske jag är
Vad gör du om ett år: Förhoppningsvis har jag ett jobb & har flyttat till en egen lägenhet här eller i Göteborg.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, ibland
Dricker du: Vatten eller läsk
Vilken parfym använder du: Escada - ocean lounge
Vilka skor använder du: Just nu, mina svarta kängor
Dagens klädsel: Svarta lackleggings & ljusrosa tunika
Vad har du på dig för smycken: Silvrig klocka bara
Hur har du ditt hår: Stram hög toffs
Vad har du för smink på dig: Fondation, puder, solpuder, rouge & läppglans
Vad har du för väska idag: Svart axelbands väska
Vart sitter du nu när du gör denna listan: Hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0