Bra dag

Vaknade vid 11, kollade det sista på våra bästa år. Underbar julstämning!  På tal om jul så är det snart jag & D ska på julbordet med hans jobb, 5 december för att vara exakt. Ska bli nice.. Gjorde mig iaf iordning för att möta upp daddy och få bilen, åkte o hämtade upp lollo och vi drog vidare till Överby. Där blev det spontan shopping! Har inte hänt på länge att den första butiken jag går in i och det första plagget jag tar i blir det jag köper:P hittade mig en gör snygg flanellskorta! Så den fick d bli, blev även hårfärg och ögonbryns färg. När vi åkte hem mötte vi upp Elin i stan och där fick det bli ett par nya lackleggings oxå då mina gamla inte är så lackiga längre.. Nu har jag precis färgat håret, vet inte alls om det blev bra. Exprementerade lite idag förstår ni, kanske tar en bild på resultatet imorgon. Ska jobba då btw, 12 till 19 i odén.. Nice huh?



Kommentarer
Postat av: Kicci

vart är skjortan ifrån? =)

2009-11-18 @ 16:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0