Blogga

aah, nu glömde jag allt att blogga igår;) Vet att vissa av er e besvikna..höhö. Vart iallafall hemma och packade och chillade hela dagen. Vid 5 hämtade jag Lollo, vi drog donken eftersom ingen av oss orkade laga mat. Sen drog vi stan en runda och där hittade jag mig en svart pälshalsduk. Sen gick vi hem till mig! ida kikade förbi oxå runt 7 tiden, vi myste hela kvällen framför massa progs men det blev mest tjejsnack måste jag säga. 

Nu ska jag hämta bilen för att åka till tandläkaren med Ida. Haha, måste ha sällskap;) Sen ska vi fika och färga håret på lillen. Men efter det måste jag packa massor, har bara börjat ta fram lite saker. Panik! Ikväll ska jag på bio, 2012 med Dejv. KUL!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0